Podsumowanie kwartału III w Luktrans

Autor: Łukasz Wrzosek, menedżer floty, 2024-11-27

tir

Wakacje, okres w którym większość z nas nabiera sił i energii podczas urlopowych wypoczynków. Co się dzieje w Grupa Luktrans w takich miesiącach jak lipiec, sierpień 
i wrzesień, gdzie dni wolne są rozplanowane nie tylko na kierowców, ale także na pracowników biurowych, a transport dalej kołem się toczy.

Lipiec to miesiąc w którym planujemy działania na drugie półrocze, przegrupowujemy szeregi, a także czynimy kroki w kolejne inwestycje. W tymże miesiącu padła decyzja 
o zamówieniu następnych 10 szt. naczep od naszego dostawcy czyli Wielton. Wspieramy mocno polski biznes i polskich producentów. Współpraca układa się bardzo dobrze, a dzisiaj pewny partner dużo znaczy. Dzięki temu zamówieniu uzupełnimy etap wymiany naszej floty, 
a także ją powiększymy z racji planowanego rozwoju firmy. Dodatkowo domówiliśmy również 2 szt. ciągników siodłowych od Truck Care, ale o tym szerzej w kolejnym akapicie. Jak sobie radzimy podczas urlopów? Przy naszej wielkości floty oraz ilości kierowców jest to nie lada wyzwanie. Nasz dział operacyjny w tym okresie wykazuje się dużą kreatywnością. Przez lata wypracowana baza tzw. „skoczków” czyli kierowców pracujących sezonowo, a także równie spora grupa podwykonawców, pomaga nam uzupełniać zastępstwa w czasie wakacyjnym. Dzięki temu nasze usługi nie są zagrożone, a transport płynny.

Sierpień to kontynuacja sezonu urlopowego. Lecz to nas nie zatrzymuje i dostawiamy zestaw na nową trasę. Do floty dołącza Mercedes Actros MP5 na trasę długodystansową. Liczba kierowców wzrasta o podwójną obsadę. Mamy komplet, startujemy z realizacją usługi. Warto dodać, że zorganizowaliśmy to raptem w parę dni by zadowolić naszego klienta. Nie ma zadań nie do zrobienia. Czekając na realizację zamówienia od Wielton, tymczasowo podnajmujemy naczepę na elastyczny dla nas okres krótkoterminowy. Dzięki temu możemy zdać naczepę w każdym czasie. Z ciekawszych wydarzeń należy podkreślić, że podczas domowego meczu Wisły Kraków z Arką Gdynia byliśmy sponsorem tego spotkania. Mieliśmy również debiut w europejskich pucharach! Podczas meczu domowego kwalifikacji do Ligi Konferencji, Wisła Kraków vs Cercle Brugge, Grupa Luktrans również była sponsorem spotkania.  

Wrzesień – wracamy pomału na pełen zegar i tempo naszego działania. Był to również miesiąc opiewający w eventy, gdzie prezentowaliśmy się nie tylko jako firma transportowa, ale także pokazywaliśmy nasze zdolności piłkarskie. Po kolei. Odebraliśmy 2 zamówione ciągniki w Truck Care. Jeden trafił do kierowcy w ramach podmiany floty na młodszą, natomiast drugi z nich poszedł w ręce świeżo zatrudnionego drivera na kolejną trasę jaką realizujemy. Są to oczywiście sprawdzone dla nas Many TGX 18.480. Model finansowania standardowy dla spółki czyli wynajem długoterminowy. Te modele pojazdów odnajdują się w naszych działaniach idealnie przy okazji gwarantują naszym kierowcom komfort wykonywania pracy. Idąc dalej odebraliśmy jedną z 10ciu zamówionych naczep. Jednak nie jest to zwykła dla nas naczepa. Po raz pierwszy w historii firmy mamy we własnym taborze naczepę eventową, specjalnie zaprojektowane oklejanie sprawia, że naczepa prezentuje się pięknie i okazale! Mogliście ją zobaczyć już w naszych social mediach, a jeżeli jeszcze jej nie widzieliście zapraszam do odwiedzenia fanpage’u Grupa Luktrans. Naczepa, zanim ruszyła w trasę, została zaprezentowana na targach Wisły Kraków, gdzie byliśmy jednym z wystawców. Wypadliśmy bardzo dobrze mając stoisko wewnątrz targów, jak również na zewnątrz, prezentując właśnie naszą perełkę. Dodatkowo przygotowane były konkursy dla dzieci, a nagrodami były nasze gadżety firmowe. Mnóstwo zabawy i frajdy jak się okazało nie tylko dla dzieci 😊.  Wrzesień to także możliwość pokazania się nam od strony piłkarskiej.

Uczestniczyliśmy po raz pierwszy   w letniej edycji turnieju Business Club Trophy organizowanym przez Wisła Kraków na obiekcie treningowym w Myślenicach. W zimowej edycji zostaliśmy jak wiecie mistrzem, a na trawiastych boiskach wywalczyliśmy srebro co jest dla nas bardzo dobrym wynikiem 
z perspektywy debiutanta. Szersza relacja z tych wydarzeń również znajduje się na naszych social mediach. Końcówką września zapadła jeszcze decyzja o zwiększeniu zamówienia na naczepy. Wielton do końca roku ma nam dostarczyć nie 10, a 14 nowych naczep! Rok 2024 skończymy z ilością 24 nówek na stanie floty. 

Wchodząc w 4 kwartał, myślimy już o kluczowym dla nas momencie w roku, czyli tzw. peak’u. Ilość zleceń w tym okresie staje się nawet dwukrotnie większa niż w przypadku pozostałych miesięcy. Relacja z tych wydarzeń, a także to, jak się do nich przygotowujemy, będzie dla Was gotowa w osobnym artykule. A to już początkiem 2025 roku 😊